Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

Έλα να σου δείξω τις τριανταφυλλιές.


Μη μιλάς άλλο για αγάπη η αγάπη είναι παντού
στην καρδιά μας στη ματιά μας τρώει τα χείλη τρώει το νου

Μη μιλάς άλλο για αγάπη; Η αγάπη είναι παντού; Αν υπάρχει δεν πρέπει να την δείχνουμε; Να μιλάμε για αγάπη. Τι νόημα έχει να αγαπάς κατά βάθος. Το θέμα είναι να αγαπάς και κατά ύψος, πλάτος, μήκος, με όλο σου το είναι. Να το δείχνουμε. Κάθε μέρα, κάθε στιγμή. Σαν να είναι η τελευταία στιγμή, σαν να είναι το τελευταίο φιλί. Ναι, ξέρω αν κάτι δεν το βλέπουμε δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Μπορεί να υπάρχει, να διαχέεται παντού και πάντα. Άλλα θέλω να μου το δείχνεις. Να μου λες να το... μπροστά στα μάτια σου είναι. Σε περιβάλει και μέσα και έξω. Έτσι πολλαπλασιάζετε. Κυριεύει τον κόσμο και αναπόφευκτα τον εξουσιάζει.
Ας μιλήσουμε για αγάπη και ας είναι παντού.


Φωτιά μου εσύ κι αέρας
στο σύνορο τούτης της μέρας
Το γέλιο σου δως μου
και γίνε του κόσμου το πέρας

Τυχερός εσύ που την αισθάνεσαι, άτυχος εσύ που δεν την βλέπεις. Και συ που την βλέπεις και την παραβλέπεις σου αξίζει να είσαι δυστυχισμένος. Γιατί η αγάπη είναι σαν την φωτιά. Πρέπει να την ταΐζεις για να ζήσει. Ναι μεν υπάρχει, ανάβει από μόνη της, αλλά για να παραμείνει αναμμένη πρέπει να συντηρηθεί. Γιατί αλλιώς θα ανακατεύεται μέσα στις στάχτες, θα βασανίζεται, θα νιώθει παραγκωνισμένη και παραπεταμένη. Αλλά θα υπάρχει. Γιατί άπαξ και ανάψει δεν μπορεί να σβήσει. Και αν σβήσει πάει να πει ότι δεν υπήρξε ποτέ. 


Να μ' αγαπάς...
όσο μπορείς να μ' αγαπάς. 

Η αγάπη δεν βλέπει αποστάσεις. Δεν βλέπει εμπόδια. Δεν θέτει όρους και προϋποθέσεις. Δεν αγαπά για να αγαπηθεί. Δεν ζητάει για να πάρει. Όλα αυτά τα θέτουν οι άνθρωποι. Βάζουμε σύνορα και χιλιόμετρα για να δικαιολογήσουμε τις αδυναμίες μας. Βάζουμε πρέπει γιατί δεν αντέχουμε τα θέλω μας. Μα μπορείς να είσαι πολύ κοντά μου και ας είσαι πολύ μακρυά, όπως και πολύ μακρυά μου και ας είσαι πλάι μου. Γιατί το σώμα καμιά φορά σε ξεγελά. Σου ζητά κάτι εφήμερο και απτό. Και νικά πολλές φορές την καρδιά. Και έτσι ακροβατούμε ανάμεσα στο άγγιγμα και στην σκέψη. Μπερδευόμαστε με το παρελθόν, απαιτούμε το μέλλον. Μα η αγάπη ζει και φυτρώνει μόνο στο παρόν.


Έλα να σου δείξω τις τριανταφυλλιές
τα πράσινα, τα κόκκινα, τα σπίτια, τις αυλές.
Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου,
πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ
Πόσο σ' αγαπώ, αγόρι δικό μου,
πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.

Σαν ένα τριαντάφυλλο κόκκινο έτσι κι η αγάπη. Την πιάνω, την αισθάνομαι, την μυρίζω. Δεν προσέχω όμως να μην τσιμπηθώ από τα αγκάθια του. Τι νόημα έχει να προσέξω; Θα το πιάσω σφιχτά και ας ματώσουν τα δάχτυλά μου. Δεν με νοιάζει αν με πονέσει η αγάπη. Γιατί η χαρά που μου δίνει είναι υπερδιπλάσια. Μπορεί κάποιες φορές να μαραίνεται, κάποιες φορές να κουράζεται, αλλά λίγο απλά ξαποσταίνει. Και μετά ρίχνεται πιο έντονη και γλυκιά. 
Έλα λοιπόν να σου δείξω τις τριανταφυλλιές. Να νιώσεις το υπέροχο άρωμά τους. Μην φοβηθείς. Θα ματώσεις και συ όπως και γω.


Ακούω τις θάλασσες
και τα ποτάμια σου
Ακούω το γέλιο
ακούω το κλάμα σου
Τις μελωδίες που γεννιούνται στα σπλάχνα σου
Τις πολιτείες και τους ανθρώπους
που ταξιδεύουν κάτω απ' το δέρμα σου
Ακούω την αλήθεια σου κι' ακούω το ψέμα
Και μια μικρή ζεστή αγωνία μου γλυκαίνει το αίμα
Ακούω την Αγάπη
και δεν ακούω τις σκέψεις μου


Το τελευταίο τραγούδι το βάζω, έτσι στο άσχετο... για την Θεσσαλονίκη... που φέτος ξαναθυμήθηκα πόσο όμορφη είναι... εκείνη τη νυχτιά που φύσαγε ο Βαρδάρης...

Την ανάρτηση αυτή την χαρίζω στους ανθρώπους μου. Που πορεύονται μαζί μου τόσα χρόνια, που μου δείχνουν τόση αγάπη, που με ανέχονται, που στέκονται πλάι μου σε χαρές και λύπες. Που με στηρίζουν και με καταλαβαίνουν. Που περνάω τόσο καλά μαζί τους. Σε αυτούς που είναι πλάι μου και σε αυτούς που είναι μακρυά μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά που με κάνετε και αισθάνομαι. Σας αγαπώ.

17 σχόλια:

  1. Η αγαπη,οπως την περιγραφεις..Ειναι αυτο που ξεχωριζει τον ανθρωπο...
    Οχι οτι τα ζωα..Δεν αγαπουν...
    Αλλα η αγαπη των ανθρωπων...
    Ειναι η αληθινη αιτια της ζωης...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτήν να την κρατήσουμε σαν θησαυρό, μην την σπαταλήσουμε, μην την απαξιώσουμε.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Έχουν χαθεί οι ρομαντικοί και όταν ακόμα υπάρχουν τους πατάν!Τι να πεις κανείς;

    Χαιρετω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει... ότι είναι ο καθείς είναι για τον εαυτό του... και ας τον πατάν οι άλλοι.
      Και γω χαιρετώ.

      Διαγραφή
  3. αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να την αναδημοσιεύσω.
    με συγκίνησε πολύ.
    μπράβο.
    καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καν΄την ότι θες.
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

      Διαγραφή
  4. Αυτά τα αισθήματα τα βιώνει ο καθένας με το δικό του, προσωπικό τρόπο. Πάντως αυτό το τραγούδι που έχεις για τίτλο, ιδιαίτερα αυτός ο πρώτος στίχος, πάντα με άγγιζε.

    Ευχαριστώ πολύ που με προτείνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα τραγούδι που θα μπορούσε να το λέει και μια μάνα στο παιδί της... ένα νανούρισμα.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Μαρία μου...ποσο μπορεί κάποιος να είναι στο μυαλό κάποιου...σαν έτσι ένοιωσα διαβάζοντας σε...μα εντελώς λέμε...


    τα τραγούδια υπέροχα...να έχεις μια όμορφη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που υπάρχει αυτή η επικοινωνία.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  6. H Aγάπη και ο Χρόνος.Μάνος Χατζιδάκις - Το νησί των συναισθημάτων
    http://www.youtube.com/watch?v=wTzqMksLEd4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για το τραγουδάκι.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Αν και δε μου φαίνεται, κάθε φορά που ακούω το "πόσο σ' αγαπώ" του Λοΐζου, με διαπερνά ένα ρίγος.
    Τι τρυφερό τραγούδι!
    Τι ωραία συναισθήματα που γεννά!

    Θα 'λεγα και το "να μ αγαπάς" βέβαια, αλλά το 'χω βαρεθεί τόσες φορές που χει παιχτεί στις παρέες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί δεν σου φαίνεται;;;

      Και γω το έχω βαρεθεί το "να μ΄αγαπάς", αλλά είχα χρόνια να το ακούσω.

      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    2. Ε γιατί ώρες-ώρες φαντάζω λιγάκι φαλλοκράτης!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Τα λουλούδια, τα πουλιά, η ομορφιά της φύσης μπορούν να μιλήσουν καλύτερα από τους ανθρώπους για αγάπη.

    Άλλωστε συχνά καταφεύγουμε σε αυτά: δωρίζοντάς τα, ακούγοντας το τραγούδι τους, ανταμώνοντας την ομορφιά.

    καλό βράδυ νάχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον γιατί η αγάπη είναι και αυτή ένα μέρος της φύσης.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα