Βράβευσή 16ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''.

by - Ιουνίου 21, 2015

Μετά από μια αγωνιώδης ψηφοφορία ο διαγωνισμός μας έληξε και έχουμε τον νικητή..
Να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας και για την ψηφοφορία.
Καλεστήκατε λοιπόν να στείλετε φωτογραφίες με το θέμα: 

''Διακοπές...''

Ιδού λοιπόν ο νικητής:

1ο βραβείο
στην Ινώ

 

για την φωτογραφία

Μου βάζετε λίγο αντηλιακό, παρακαλώ;


Η νικήτρια φωτογραφία θα δημοσιευθεί στο επόμενο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού Ανθρώπων Έργα
Ευχαριστώ τον Σάββα Τριανταφυλλίδη για την φιλοξενία.

Συγχαρητήρια λοιπόν στην νικήτρια η οποία θα παραλάβει σε λίγες μέρες το δώρο μου.
Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσει την διεύθυνσής της.

Για να δούμε λοιπόν ποιος κρύβετε πίσω από κάθε φωτογραφία.
Η υπόλοιπη βαθμολογία έχεις ως εξής:

1. Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα... - Maria Fe - 8
2. Μου βάζετε λίγο αντηλιακό, παρακαλώ; - Ινώ - 38
3. Ομπρέλες στην άμμο - Tzina Varotsi - 14
4. Ελληνικό καλοκαίρι - dimosf - 4
5. Απομεσήμερο στο σοκάκι - Katia Markouizou - 6
6. Επιτέλους διακοπές!!! - ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΛΕΝΗ - 10
7. Ένας ήλιος μου χαμογελάει - Eleni Flogera - 2
8. Στον ήλιο του μεσημεριού αποζητώ τον ίσκιο! - airis - 6
9. Απάνωθέ μου σκούπισε τη θάλασσα που στάζω - Marilena ArtSpot - 14
10. Λουόμενοι - maria mytripsonblog - 6
11. Διακοπές και νάματα - Ανταίος - 8
12. Ουτοπία - Funky Monkey - 4

O επόμενος Διαγωνισμός ''Φωτογραφίζειν'' θα ξεκινήσει το φθινόπωρο.

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας. 
Και να μη ξεχνάτε... 
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
Σας φιλώ.

You May Also Like

11 ματιές

  1. Συγχαρητήρια στην Ινώ, αλλά και σε όλους!!
    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως τα είπε η Μαρία πιο πάνω, συν την καλημέρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου
    Συγχαρητήρια στο γλυκύτατο κορίτσι
    Εμπνευσμένη να είναι πάντα!!

    φιλάκι και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έπρεπε να το φανταστώ ότι κρυβόταν η Ινώ πίσω από τη φωτό αφού έχει απίστευτο χιούμορ!
    Συγχαρητήρια στο κορίτσι μας!
    Μπράβο σε όλους μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους!! Είχε πολλή πλάκα η φωτογραφία!! :))) Αχ πως ξανανιώνουμε στο θαλασσάκι!!
    Συγχαρητήρια στην Ινώ για την έμπνευσή της!!! Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές, ξεσηκωθήκαμε για τα καλά!! Ευχαριστώ πολύ για τις ψήφους κι εσένα για την φιλοξενία Μαράκι μου!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη σήμερα, γιατί γιορτάζοντας και επίσημα την έναρξη του ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ , ευτυχής συγκυρία με ανέδειξε νικήτρια ενός διαγωνισμού με θέμα τις διακοπές!

    Μεγάλη η χαρά για την τιμή που κάνατε στη φωτογραφία μου!

    Σας ευχαριστώ πολύ και ιδιαίτερα τη Μαρία και μακάρι να συνεχίσει να μας δίνει στιγμές χαράς!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ εύχομαι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητήρια στην νικήτρια και καλό καλοκαίρι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θερμά συγχαρητήρια στη νικήτρια Ινώ και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Να έχετε όλοι μια όμορφη Κυριακή κι ένα ακόμα ωραιότερο καλοκαίρι!!!
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στην νικήτρια!
    Μπράβο και στους υπόλοιπους γιατί όλες οι φωτό ήταν εξαιρετικές!
    Υπομονή και που θα πάει θα το τσακώσουμε το καλοκαιράκι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητήρια στην Ινώ για την μοναδική έμπνευση , μπράβο σε όλους για τις απίστευτες συμμετοχές ευχαριστούμε Μαρία μας θα συνεχίσουμε να καταγραφουμε τα παντα το καλοκαιρι εισαι η καλλιτερη εμπνευση μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σε όλους και συγχαρητήρια στη νικήτρια - είχε φοβερή έμπνευση!!
    Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία, Μαρία μου!
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ