Κάνω μια ευχή... - Photo A Day September 28 - October 4

by - Οκτωβρίου 07, 2015

Μην ξεχνάτε να στέλνεται τις συμμετοχές σας:

Τις φωτογραφίες σας για τον διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν'' έως την Πέμπτη 15/10.
Τα ολιγόλεκτά σας για τον διαγωνισμό ''25 λέξεις''
μέχρι την Παρασκευή 16/10


****************


Κάνω μια ευχή...

Να βρούμε όλοι το μονοπάτι που μας αξίζει...
September 28 - Note...


Να είναι όλα αγνά και αληθινά σαν ελληνική ταινία...
September 29 - I wish...
(το σπίτι από την ταινία ''Η γυνή να φοβήται τον άντρα''


Γλύκα και ευγενικά σαν ένα βλέμμα σκύλου...
September 30 - Kind...


Σαν μια αναπάντεχη έκπληξη...
October 1 - Oops...


Σαν έναν υπέροχο κήπο...
October 2 - Garden...


Σαν μια ζωγραφιά του δρόμου χωρίς σκοπό...
October 3 - I saw this...


Σαν μια συνήθεια παλιά που σου δίνει χαρά...
October 4 - Tradition...


Κάνω μια ευχή όλη σαν η ζωή να είναι σαν ένα παλιό γνώριμο τραγούδι που μας φέρνει στο νου μόνο ευτυχία...




You May Also Like

9 ματιές

  1. Το ξέρεις ότι λατρεύω τις φωτογραφίες και κάθε φορά που ανεβάζεις πραγματάκια τρελαίνομαι! Από πού είναι όλες αυτές οι όμορφες γωνιές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1η Σαμοθράκη
      2η Πλάκα
      3η Αγιάσος Λέσβου
      5η και 6η Αναφιώτικα Πλάκας
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Μαράκι μου, με συνεπήρες! Τι όμορφες φωτογραφίες και τι όμορφες ευχές!
    Όλα τα καλά, σου εύχομαι κορίτσι μου!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σας άρεσαν οι φωτογραφίες μου.
    Σας ευχαριστώ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α!! Το δέντρο το ξανάδα και σήμερα στο g+ από έναν άλλο φωτογράφο!! Εχει την τιμητική του!! :)) Πραγματικά πανέμορφες οι λήψεις σου Μαρία μου!! Εξω από το σπίτι του Αντωνάκη έχω περάσει κι εγώ!! Αλλά έκανα χαζομάρα κι αντί να φωτογραφίσω αυτό , φωτογράφισα το διπλανό!!!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραίες φωτογραφίες! Είναι ταλέντο να μπορείς να "βλέπεις" τις όμορφες γωνιές!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ