Ημερολόγιο Σκέψεων (Φεβρουάριος ημέρες 22 - 29)

by - Φεβρουαρίου 28, 2016


Αγαπημένοι αναγνώστες τελευταία εβδομάδα του Φλεβάρη και οδεύουμε προς την αρχή της άνοιξης. Βέβαια ο καιρός μας την έχει φέρει πιο μπροστά και αυτό μας χαροποιεί ιδιαιτέρως.
Συνεχίζω με το Ημερολόγιο Σκέψεων πάνω σε μια λίστα της Κατερίνας. Να πω εδώ πως η Κατερίνα μας άνοιξε ένα νέο σπιτάκι και αξίζει να το επισκεφτείτε. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.


22.2.2016
Ένα γεγονός που με προβλημάτισε.
Ένα άτομο που πολλές φορές μοιάζει διπρόσωπο.

23.2.2016
Τα σχέδιά μου για τον επόμενο μήνα.
Είναι ο μήνας των τριήμερων όποτε κάποια εκδρομή, κάποια εξόρμηση στη Β. Εύβοια και γενικά βόλτες και ξεκούραση.

24.2.2016
Κάτι καινούργιο που θέλω να μάθω.
Να φτιάχνω κάτι χειροποίητο. Βλέπω μερικούς από εσάς που φτιάχνετε αυτά τα υπέροχα πράγματα και σας ζηλεύω! Είναι τόσο ωραίο να κάνεις δώρο που τα έχεις φτιάξει εσύ ο ίδιος. Έχουν άλλη αξία.

25.2.2016
Έκανα κάτι διαφορετικό σήμερα;
Δυστυχώς τίποτα...

26.2.2016
Μου αρέσει να διαβάζω.
Μικρά ποιήματα, ολιγόλεκτα, διαμαντάκια που μέσα σε ελάχιστες λέξεις θαρρείς τα έχεις δει όλα. Εξ ου και το δρώμενό μου 25 λέξεις.

27.2.2016
Αν η ζωή μου είχε soundtrack αυτό θα ήταν...
Πολύ δύσκολή ερώτηση. Ποιο τραγούδι να πρωτοπώ; Θα πω αυτό που είπα και σε μια παλιά μου συνέντευξή στο koukidaki.blogspot.gr

''Βάλε φωτιά σ' ότι σε καίει σ' ότι σου τρώει τη ψυχή.
Υπάρχει ακόμα, υπάρχει κάτι που δεν έχει χαθεί...''


28.2.2016
Κάτι που προσδοκώ.
Δεν προσδοκώ κάτι συγκεκριμένο. Όλα έρχονται όμορφα. Αν ήταν να ζητήσω κάτι θα ήταν να έχω εγώ και όλοι οι αγαπημένοι μου υγεία.

29.2.2016
Που θα ήθελα να είμαι αυτή τη στιγμή.
Για καφέ στα Αναφιώτικα!


Καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους!


You May Also Like

4 ματιές

  1. Ιδανικά για Κυριακάτικους καφέδες τα Αναφιώτικα!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ποτε ανεβω στην Αθήνα Μαρία μου το ιδιο θα κανω και εγω...θελω τοσο να γνωρίσω αυτό το μερος που ήταν αιτία να γραψω ...καλο καφεδακι να απολαυσεις οταν πας... πιες και μια γουλια για μενα... καλή Ανοιξη απο αυριο..!!! να περνας ομορφα φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο σε χαίρομαι που αγαπάς την Αθήνα μας πιο πολύ κι από πολλούς Αθηναίους!!
    Έχουμε και τα ίδια μέρη αγαπημένα :) Και το τραγούδι που επέλεξες για soundtrack λατρεμένο, μου δίνει κάθε φορά τόση έμπνευση και παρακίνηση.
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά για το νέο μου ξεκίνημα, δεν το περίμενα και με συγκίνησες! Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ