Βράβευσή 23ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''

by - Απριλίου 25, 2016

Μετά από μια αγωνιώδης ψηφοφορία ο διαγωνισμός μας έληξε και έχουμε τον νικητή. Να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας και για την ψηφοφορία.
Καλεστήκατε λοιπόν να στείλετε φωτογραφίες με το θέμα:

''Αξιοθέατα πολιτισμού''

Ιδού λοιπόν ο νικητής:

1ο βραβείο
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΛΕΝΗ

για την φωτογραφία
 Πέτρινος πύργος, θησαυρός της φύσης


Συγχαρητήρια λοιπόν στην νικήτρια η οποία θα παραλάβει σε λίγες μέρες το δώρο μου.

Για να δούμε λοιπόν ποιος κρύβετε πίσω από κάθε φωτογραφία.
Η υπόλοιπη βαθμολογία έχεις ως εξής:

1. Το Ενετικό οξυκόρυφο γεφύρι του Κόκκορη... - 15
Τάσος Κάβουρας

2. Συμμετρία - 21
Funky Monkey
Η Στοά του Αττάλου βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της Αρχαίας Αγοράς της Αθήνας και ήταν δώρο του βασιλιά της Περγάμου Αττάλου Β' (159-138 π.Χ.) στην πόλη της Αθήνας. Στην αρχαιότητα αποτελούσε για τους Αθηναίους χώρο συνάντησης, περιπάτου και εμπορικό κέντρο της εποχής. 
Το κτήριο αναπτυσσόταν σε μήκος περίπου 116 μέτρων, ήταν διώροφο με δεύτερη σειρά κιόνων στο εσωτερικό και 21 καταστήματα στο βάθος σε κάθε όροφο. Στο ισόγειο η εξωτερική κιονοστοιχία ήταν δωρική και η εσωτερική ιωνική, με αράβδωτους κίονες. Στον όροφο η εξωτερική κιονοστοιχία ήταν ιωνική και η εσωτερική είχε κιονόκρανα Περγαμηνού τύπου. 
Σήμερα, η Στοά λειτουργεί ως μουσείο, στο οποίο εκτίθενται τα ευρήματα από τις ανασκαφές του χώρου της Αρχαίας Αγοράς.

3. Θ. Κολοκοτρώνης, πλατεία Τρίπολης - 3
Μetaxia

4. Στολίδι του Θερμαϊκού! - 8
Ινώ

5. Ανορθόδοξη εκκλησία - 5
Νikol
Η εκκλησία της Αγίας Φωτεινής δεν βρίσκεται πάνω σε κεντρικό δρόμο, βρίσκεται χτισμένη απέναντι από τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μαντίνειας, μέσα στον κάμπο, 13 χιλιόμετρα βόρεια της Τρίπολης
Η Αγία Φωτεινή είναι ένα κτίριο που διχάζει και ο καθένας το βλέπει με τον δικό του τρόπο. Και ανάλογα με τα γούστα του, μπορεί να το χαρακτηρίσει από εντυπωσιακό και αριστούργημα μέχρι κακόγουστο και έκτρωμα

6. Η γαλήνη του κάστρου - 2
ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΡΟΥΛΑ
Ενετικό κάστρο στο λιμάνι του Ηρακλείου στην Κρήτη

7. Κρυμμένη μέσα στα πεύκα - 2
Marie-Anne
Κρύφτηκε και γλίτωσε απ' το Μίνωα που την κυνηγούσε.  Ένας ψαράς την πήρε με το πλοίο του και την πήγε στην Αίγινα.
Εκεί προσπάθησε να την κάνει δική του, αλλά η Βριτόμαρτη για να ξεφύγει άρχισε να τρέχει μέχρι που έφτασε σε κάποιο άλσος.
Όταν οι ντόπιοι έψαξαν να τη βρουν βρήκαν στη θέση της ένα άγαλμα κι όχι την ίδια.
Τότε λοιπόν την ονόμασαν Αφαία (δηλαδή άφαντη), τη λάτρεψαν σαν θεά και στον τόπο εκείνο τής έκτισαν ιερό.

8. Κάτω απ' την Ακρόπολη, σε φόντο γκρίζο - 2
Ariadni St

9. Πέτρινος πύργος, θησαυρός της φύσης - 26
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΛΕΝΗ
H γυναικεία Ιερά Μονή Ρουσάνου στα Μετέωρα ιδρύθηκε το 1529, πάνω σε χαλάσματα παλαιότερων εγκαταστάσεων, με κτήτορες τους αδελφούς ιερομόναχους οσίους Ιωάσαφ και Μάξιμο, που κατάγονταν από τα Γιάννενα.
Η ανάβαση στο Μοναστήρι μέχρι το 1897 γινόταν με ανεμόσκαλες. Σήμερα η ανάβαση γίνεται με σκαλοπάτια από τσιμέντο και δύο μικρές γέφυρες.
Για την ονομασία της Μονής, δεν υπάρχουν εξακριβωμένα στοιχεία. Πιθανότατα η επωνυμία να οφείλεται στον πρώτο κτήτορα του αρχικού Ναού (14ος -15ος αιώνας).
Η Μονή αποτελείται από ένα τριώροφο συγκρότημα. Στο ισόγειο βρίσκονται τα κελιά με τα δωμάτια υποδοχής, το Αρχονταρίκι και άλλοι βοηθητικοί χώροι βρίσκονται στους άλλους ορόφους.
Το Καθολικό της Μονής είναι αφιερωμένο στη Μεταμόρφωση του Σωτήρος κτίστηκε στη σημερινή του μορφή πάνω σε χαλάσματα παλαιότερων εγκαταστάσεων, περί το 1530 και είναι αγιορείτικου τύπου. Η αγιογράφησή του (1560) είναι από τα σημαντικότερα και λαμπρότερα τοιχογραφικά σύνολα της μεταβυζαντινής εποχής. Οι τοιχογραφίες της Ι.Μ. Ρουσάνου τεχνοτροπικά ανήκουν στην Κρητική Σχολή. Προστάτιδα του μοναστηριού είναι η Αγία Βαρβάρα, που τιμάται με ευλάβεια  η μνήμη της στις 4 Δεκεμβρίου. Τους δύο τελευταίους αιώνες παρατηρήθηκε μία σταδιακή παρακμή μέχρι το 1940. Στη διάρκεια της Κατοχής λεηλατήθηκε.. Κατά τη δεκαετία του 1980 η μονή Ρουσάνου αναστηλώθηκε και ανακαινίσθηκε ριζικά. Σήμερα  λειτουργεί ως γυναικείο μοναστήρι.

10. Πύλη στο χτες - 6
maria mytripsonblog
Kάστρο, Πάτρα
 

11. Από δω ξεκίνησαν όλα... - 1
Αiris
Στάδιο Αρχαίας Ολυμπίας

12. Εθνικό Θέατρο Πράγας - 4
Αndromeda mygalaxy

13. Λευκά ρόδα - 11
Vivi Ka
Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί στην Αρχαία Μεσσήνη και είναι τμήμα των στοών του Γυμνασίου. Το Στάδιο και το Γυμνάσιο ανήκουν στα πιο εντυπωσιακά οικοδομικά συγκροτήματα της Μεσσήνης που συντίθεται σε ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο.

14. Την είπαν... Πόλη, γιατί ήταν η Πόλη των πόλεων ! - 8
Katia Markouizou

O επόμενος Διαγωνισμός ''Φωτογραφίζειν'' θα ξεκινήσει στις 9/5.

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας. 
Και να μη ξεχνάτε... 
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
Σας φιλώ.




You May Also Like

16 ματιές

  1. Συγχαρητήρια σε όλους φιλοι μου που μας ταξιδέψετε σε λατρεμένα μνημεία της Ελλάδας μας .Συγχαρητηρια στη Νικολετα μας την πανάξια νικήτρια μας που την πρώτο συνάντησα στα ιστολόγια σου και καθε φορα μας χαριζεις θησαυρούς . Σας ευχαριστω που τιμήσατε την συμμετοχή μου απο τη μονη της Χώρας στη Κωνσταντινούπολη . Μαρια μου συνέχισε να μας γητευεις φως μου με τα υπέροχα δρώμενα σου Καλο Πασχα σε όλους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στην Νικολέτα για την υπέροχη φωτογραφία της, και για την νίκη της, φυσικά! 'Ενα μεγάλο μπράβο και στις υπόλοιπες συμμετοχές αλλά και σε σένα Μαρία μου για την φιλοξενία σου!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλους για τις υπέροχες λήψεις και ειδικά στη Νικολέτα για τη διάκρισή της!
    Ευχαριστώ πολύ τους φίλους που ψήφισαν τη φωτογραφία μου και εσένα Μαρία μου για τη φιλοξενία.
    Να είστε όλοι καλά, καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για αλλη μια φορά τουσ φίλουσ που ψήφισαν τη φωτογραφία μου . Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Να είστε όλοι καλά και να περάσετε όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτος απο τις υπεροχες φωτογραφιες, ειναι εξαιρετικη η ιδεα να συνοδευονται απο πληροφοριες, που εγω προσωπικα δεν ηξερα!
    Συγχαρητηρια σε συμμετεχοντες, νικητρια και φυσικα οικοδεσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στη πρώτη νικήτρια. Τα Μετέωρα την έβγαλαν παλικάρι ..
    Η ψηφοφορία της Marie Anne (την οποία και ευχαριστώ για το 3άρι της) θα μπορούσε να είναι και δική μου , όμως:
    α) δεν γίνεται να ψηφίσω τη δική μου πρόσφατη ωραία φωτογραφία (γεφύρι στο Λούσιο ποταμό). Έμαθα πολλά μπαίνοντας στη διαδικασία των διαγωνισμών και ..έφτασα στα όρια μου. Άντε η ανέλιξη μου να φτάσει την επόμενη φορά στη δεύτερη θέση... Έχω μάθει στη ζωή μου να χαίρομαι για οτιδήποτε με βελτιώνει ... και αυτά που ήδη έμαθα είναι υπεραρκετά... και με βοηθάνε και στη δουλειά μου.
    β) το εξαιρετικό 13 ήταν στις επιλογές μου με δεδομένο ότι στους Αρχαιολογικούς χώρους δεν γίνεται σωστή συντήρηση και η φωτογράφιση σε εξωτερικούς χώρους είναι δύσκολη υπόθεση. Η Αρχαία Μεσσήνη είναι μοναδική και ο Πέτρος Θέμελης έχει αφήσει το αποτύπωμα του.
    γ) και το όμορφο 10 το οποίο είχα σαν επιλογή αλλά ο τίτλος του οδήγησε τη ματιά μου ακριβώς στο αδύναμο σημείο του που ήταν οι παραστάδες στη σύγχρονη μαρμάρινη πύλη.
    Στήριξα την Αρχαία Ολυμπία λόγω της ημέρας που ψήφισα και μένω με το παράπονο ότι η φίλη Αριστέα ουδέποτε ...έχει ψηφίσει κάτι δικό μου , δήλωσε ότι οδηγό έχει το καλλιτεχνικό κομμάτι άρα με αποκλείει δια παντός..!!
    Μαρία να είσαι καλά , θεματάρα ήταν τα αξιοθέατα πολιτισμού... , πάντα να χαιρόμαστε...!!
    Καλό Πάσχα εύχομαι από καρδιάς σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Τάσο , έλιωσα!
      Εγώ πάλι έχω την πρωτιά από τέλος σχεδόν πάντα! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια σε όλους για τις καταπληκτικές φωτογραφίες και φυσικά πολλά συγχαρητήρια στη νικήτρια!
    Μαρία μου σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σας!! Πολύ πολύ ωραίες φωτογραφίες!!! Και πάλι συγχαρητήρια στην Νικολέτα μα και σε όλους!! Με το καλό και στον επόμενο διαγωνισμό!!
    Σας φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στη νικήτρια , υπέροχη η φωτογραφία της!
    Μπράβο σε όλους!
    Καλή συνέχεια να έχουμε και καλό μεγαλοβδόμαδο!
    Φιλιά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ! Εγω μπερδευτηκα με τις ημερομηνιες. Δεν μπορεσα να συμμετασχω αλλα μολις ηρθα για να ψηφισω και βλεπω αποτελεσμα.!
    Δεν πειραζει. Πολυ ομορφη η νικητηρια φωτογραφια. Εντυπωσιακος επισης ο τροπος που τραβηχτηκε επισης!
    Συγχαρητηρια για την νικη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητηρια σε όλους μας παιδιά και ειδικα στη Νικολέτα!!!!
    Μαρια ευχαριστουμε για όλη τη βοήθεια και τη στηριξη!
    Καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο υπέροχες φωτογραφίες....από τότε που μου έκλεψαν το κινητό και δεν μπορώ να βγάλω, έχουν σπάσει τα νεύρα μου!
    Το μοναστηράκι που κέρδισε το ξέρω πολύ καλά....πηγαίνω εκεί από μικρή...φανταστική η φωτογραφία!!
    Μπράβο στην Νικολέτα..!
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα συγχαρητηρια μου καθυστερημενα και απο μενα στη φιλη Νικολετα ήταν πολύ ομορφη η φωτογραφια της Μαρία μου.
    Χρονια πολλα Χριστός Ανεστη φιλη μου και καλο μηνα φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με αρκετή καθυστέρηση(ξεκίνησε ο επόμενος διαγωνισμός) ένα μεγάλο μπράβο για 'ολες τις συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ