Ημερολόγιο Σκέψεων (Ιούνιος 20 - 26)

by - Ιουνίου 26, 2016


Αγαπημένοι αναγνώστες ελπίζω να είστε όλοι καλά. Σας γράφω μακρυά από την Αθήνα. Συνεχίζω το Ημερολόγιο σκέψεων πάνω σε μια δική μου λίστα από ένα αγαπημένο μέρος. 


20,6,2016
Έκλαψα όταν...
Έκλαψα όταν διάβασα την συμμετοχή της Μαρίας Κανελλάκη στο ''Παίζοντας με τις λέξεις''. Με άγγιξε πολύ και είδα τον εαυτό μου μέσα της.

21.6.2016
Εθελοτυφλώ όταν...
Εθελοτυφλώ όταν καμιά φορά πρόκειται για άσχημες πράξεις πολύ αγαπημένων μου ανθρώπων. Κάποιες φορές τις παραβλέπω.

22.6.2016
Μια ανάρτηση φίλου που μου άρεσε.
Ένα χρωματιστό αφιέρωμα στον Ιούνη από τον φίλη Ευρυτάνα.

23.6.2016
Κάτι που προτείνω ανεπιφύλακτα.
Μια εξόρμηση στην Βόρεια Εύβοια, έστω και για ένα σαββατοκύριακο. Συνδυάζει και βουνό και θάλασσα, εύκολα προσβάσιμη και γενικώς ΥΠΕΡΟΧΗ!


24.6.2016
Αλλάζει ο άνθρωπος;
Είναι ένα αναπάντητο ερώτημα που μάλλον θα μείνει αναπάντητο. Σίγουρα μεταβάλλεται ή προσαρμόζεται. Αλλά μάλλον τα βασικά του χαρακτηριστικά μένουν ίδια. 

25.6.2016
Αλλάζω...
Μου αρέσει να αλλάζω παραστάσεις και εικόνες, να ψάχνω και γενικά να εξερευνώ.

26.6.2016
Δεν αλλάζω...
Δεν αλλάζω κάποια πράγματα αρκεί να βρεθεί κάτι άλλο που θα βελτιώσει την ζωή μου. Αυτό ισχύει και για ανθρώπους...


*********


Αυτά λοιπόν για αυτήν την εβδομάδα. 
Εσείς μην ξεχνάτε να δηλώνετε συμμετοχή στο Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ... 


και να γράφετε τα κείμενά σας στις Ιστορίες του καλοκαιριού...



Κόντρα σε νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε και προσφέρουμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.



You May Also Like

6 ματιές

  1. Να περνάς όμορφα Μαρία μου και να μας ταξιδεύεις με τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
    όλες οι φώτο υπέροχες. σε τραβανε να τις μελετησεις σα να ειναι μαγνητης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ξέρεις από πρώτο χέρι για την ομορφιά της Β. Εύβοιας!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Να περνάς όμορφα Μαρία μου!!!
    Βρες ένα προσωρινό απάγκιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ