Ημερολόγιο Σκέψεων (Αύγουστος 27 - 31)

by - Αυγούστου 31, 2016


Αγαπημένοι μου αναγνώστες ελπίζω να είστε όλοι καλά. Επιστρέψαμε στο κλεινόν άστυ και σιγά σιγά προσπαθούμε να μπούμε στην σειρά μας. Συνεχίζουμε λοιπόν το Ημερολόγιο Σκέψεων.


27.8.2016
Μια βόλτα.
Μια βόλτα στα στενά του Πλωμαρίου Λέσβου.


28.8.2016
Μια διαπίστωση.
Ότι οι διακοπές στον τόπο που μεγαλώσαμε είναι οι καλύτερες!

29.8.2016
Μια όμορφη λέξη.
Κατά σύμπτωση ακούω αυτή την στιγμή το ''Πες μου μια λέξη'' σε μια υπέροχη διασκευή των Mikro. Υπάρχει πιο όμορφη λέξη απ΄αυτή;


30.8.2016
Η πιο όμορφη ώρα.
Λίγο πριν δύσει ο ήλιος.

31.8.2016
Επιστροφή.
Δυστυχώς όλα τελειώνουν κάποτε, έτσι και οι διακοπές. Περάσαμε υπέροχα, ξένοιαστα και ήρεμα. Επιστρέφουμε στην κανονική μας ζωή, γεμάτοι αναμνήσεις όμορφες και με μια καινούργια λίστα για τον επόμενο μήνα.


Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει την λίστα μου και να ακολουθήσει ένα ημερολόγιο μπορεί να μου στείλει email (asmhnio@gmail.com) να του στείλω την λίστα.
Να περνάτε όμορφα.


*****


Οι Ιστορίες του καλοκαιριού σας περιμένουν να τις διαβάσετε και να γράψετε και σεις μια έως 4/9.


*****

Να το θυμηθείτε εσείς που το έχετε ξεχάσει και να το γνωρίσετε εσείς που δεν το ξέρατε.



*****

Επίσης το Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ... ξεκίνησε το ταξίδι του.


Δείτε τις αποστολές!


Οι υπόλοιποι έχετε ακόμα πολύ χρόνο να πραγματοποιήσετε τις αποστολές σας έως 15/9.

Καλά ταξίδια λοιπόν!


You May Also Like

17 ματιές

  1. καλο σου μήνα Μαρία μου καλό και γλυκο Φθινόπωρο να έχεις .. να περνας όμορφα ακομα και στα δύσκολα..!!! τα φιλιά μου ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Μαρία μου
    Ωραίο το οδοιπορικό....

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Μαρία μου και καλό φθινόπωρο να έχουμε!! Με υγεία και πολλές χαρές! όμορφη η ανάρτηση σου, θα ήθελα και εγώ να λάβω μέρος στο ημερολόγιο σκέψεων, μου άρεσε πολύ! Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Μαρία μου με τον ήλιο στην ψυχή σου και με πολλά δρώμενα και τη φετινή σχολικά χρονιά!!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι το φθινόπωρο να μας χαρίσει πολλές όμορφες στιγμές!
    (Αφού δεν μπορούμε να κάνουμε δεξί κλικ, τουλάχιστον βάλε τους συνδέσμους να ανοίγουν σε διαφορετικό παράθυρο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!
      Αν πατήσεις πάνω στο σύνδεσμό με scroll ανοίγει σε άλλο παράθυρο.

      Διαγραφή
    2. Ουπς! Αυτό δεν το σκέφτηκα η χαζή!!!!!

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ