Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2016

Τραγούδια αναμνήσεων - let the music play!

Να ανασύρουμε μουσικές αναμνήσεις μας προτρέπει η Κατερίνα.


Θα σας πάω λοιπόν καμιά τριανταριά χρόνια πίσω και θα σας παρουσιάσω τα πρώτα μου μουσικά ακούσματα. Στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, τα πρώτα πάρτι, τα πρώτα καρδιοχτύπια, οι πρώτες αντιγραμμένες κασέτες και μια ανεπανάληπτη ποπ, που όμοιά της δεν έγινε ποτέ.

Η πρωτοπόρα Αλέξια το 1987 με τα κορίτσια της που ξενυχτάνε μόνα ή δυο δυο.


Ο Ρακιντζης χρόνια μπροστά το 1987 με το Μωρό μου φάλτσο.


Η Μαντώ, για μένα η καλύτερη Ελληνίδα τραγουδίστρια, μας δίνει ένα φιλί το 1989


Ο Πασχάλης μας λέει να παραδοθούμε το 1987.


Η Πωλίνα μας προτρέπει να παίξουμε Μπιρίμπα το 1986.


Τέλος ο ακαταμάχητος και πρωτεργάτης όλων το Κώστας Χαριτοδιπλωμένος το 1989.


Τα χρόνια πέρασαν, αλλά οι μουσικές έμειναν. 
Ελπίζω να σας έφερα στο μυαλό όμορφες στιγμές. 
Καλά να περνάτε.


23 σχόλια:

  1. Ακούσματα της γενιάς μας, μπορούμε να το λέμε κι εμείς πλέον αυτό!
    Ωραία όλα, αλλά ο Ρακιντζής, σήμα κατατεθέν!
    Άσε που ήμουν και ερωτευμένη μαζί του... ναι, ναι και όμως, χαχαχα.
    Φιλιά Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ! Ποσο πισω με πηγες! Τι υπεροχα χρονια τα σχολικα του δημοτικου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιές αναμνήσεις
    Αξέχαστες στιγμές!!!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω, πω!!! Τριάντα χρόνια πίσω;;; πώς τα γράφεις αυτά έτσι απότομα, Μαρία μου!
    Πόσο μακριά και πόσο κοντά μου φαίνεται εκείνη η εποχή...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και παραπάνω...
      Σαν χθες μου φαίνεται!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Τι μας θύμισες! Τα τραγουδούσαμε μανιωδώς θυμάμαι, ήταν οι επιτυχίες της εποχής!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανατικοί!
      Είχαμε λιώσει τις κασέτες!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Αχ!Η Αλέξια!
    Καμάρωνα μικρή,γιατί έχουμε το ίδιο επίθετο!
    Το..."Ορκίσου!"υπήρξε ύμνος για την εποχή..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Ορκίσου!" ήταν από τα αγαπημένα μου!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Εγώ είμαι μικρούλα μάλλον και μεγάλωσα με διαφορετικά ακούσματα! Αλλά είναι αλήθεια ότι πολλά από αυτά που ανέφερες, Μαρία, συνέχιζαν να παίζονται και χρόνια μετά! Και τα γνωρίζει και τα τραγουδάει και η δική μου γενιά!
    Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω, καλό απόγευμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Άφησαν εποχή!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Ναιιι με Αλέξια και Μαντώ μεγαλώσαμε :)
    Έχω πολύ ευχάριστες μνήμες από τα τραγούδια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα χρόνια! Και τα τραγούδια αναλόγως!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Κάποια τα γνωρίζω, κάποια όχι, αλλά όπως και να έχει ειναι πάντα ωραίο να ξανακούμε τραγούδια που μας γυρνούν σε όμορφες αναμνήσεις.
    Να είσαι καλά Μαρία. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αν είναι από τα παιδικά μας χρόνια!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Προδίδονται ηλικίες, δεν ξέρω αν το χετε καταλάβει!!!! Χαχαχαχα!!! Που τα θυμήθηκες όλα αυτά βρε θηρίο;;; Κι είχαμε και τις κασέτες με τα γουόκμαν και δώστου στο διάλειμμα τις λιώναμε τόσες φορές που τις ακούγαμε!! Τι ωραία!!! Πως περνάνε τα χρόνια καλέ;;;;;;
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουόκμαν!!!! Ναι!!!
      Το είχα ξεχάσει. Είχα και γω!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα ολα λιωμένα τα γουόκμαν και οι κασέτες εγω ειχα αρχίσει να οδηγώ και το καςετοφωνακι του αυτοκινήτου άναβε φωτιές !!!!!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκρως ραδιοφωνικά. Και θυμάμαι που τα γράφαμε και σε κασέτες από το ραδιόφωνο.
      Καλησπέρα Κάτια μου!

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα