Ημερολόγιο Σκέψεων (Ιούλης 1 – 17)

by - Ιουλίου 16, 2017


Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλημέρα σας. Εν μέσω καλοκαιριού, της αγαπημένης μου εποχής, συνεχίζουμε το Ημερολόγιο Σκέψεων πάνω σε μια δική μου λίστα. Μπορεί να την χρησιμοποιήσει όποιος θέλει ελεύθερα. 


1. Ξεκινάμε με μουσική.
Εντελώς καλοκαιρινά και ξένοιαστα!


2. Μια πρόταση δροσιάς.
Πετσετούλα, φραπεδάκι σε πλαστικό, νεράκι κρύο, αντηλιακό και βουρ για την πιο κοντινή παραλία.


3. Ο ήχος του καλοκαιριού.
Τα τζιτζίκια. Ακόμα και στην Αθήνα είναι ο απόλυτος καλοκαιρινός ήχος. Ειδικά για μας που έχουμε την τύχη να μένουμε κέντρο, αλλά με ένα δάσος δίπλα μας.

4. Τι σκεφτόμουν πέρσι τον Ιούλιο.
Να είμαι υγιής και να είμαι στην θέση που είμαι αυτόν τον Ιούλιο. Και έγινε λοιπόν!

5. Τι σκέφτομαι για τον επόμενο.
Να είμαστε όλοι καλά και περισσότεροι.

6. Σχέδια για διακοπές.
Έχουμε την τύχη εγώ και ο σύντροφός μου να είμαστε από νησί. Οπότε όπως κάθε χρόνο θα μοιράσουμε τις διακοπές μας στην Εύβοια και στην Λέσβο.

7. Ιδανικές διακοπές. 
Ιδανικές διακοπές είναι αυτές που γυρνάς ξεκούραστος.

8. Τι μου αρέσει να κάνω στις διακοπές μου.
Βασικά τίποτα. Για μένα αυτό είναι διακοπές. Να μην μαγειρεύω, να μην κάνω δουλειές και να κάθομαι στην καφετέρια δίπλα στη θάλασσα, να πίνω το καφεδάκι μου και να διαβάζω.

9. Αγαπημένη παραλία.
Η αγαπημένη μου παραλία είναι στην Βόρεια Εύβοια και ονομάζεται Κουτσούμπρι. Συνήθως δεν έχει πολύ κόσμο, τα νερά είναι κρυστάλλινα και το τοπίο αφοπλιστικό.


10. Αγαπημένο καλοκαιρινό φαγητό.
Τα γεμιστά!!!

11. Ένα ελαφρύ γεύμα.
Αυτό που τρώω τώρα. Οι αθάνατες αβγόφετες.


12. Αγαπημένη καλοκαιρινή συνήθεια.
Όταν είμαι διακοπές μου αρέσει όπως είπα να κάθομαι στην καφετέρια και να απολαμβάνω τον καφέ μου αγναντεύοντας την θάλασσα. Όταν είμαι Αθήνα φτιάχνω κάτι δροσιστικό και αράζω.

13. Κάτι που έφτιαξα και μου άρεσε.
Συνήθως θα είναι κάτι που έχει να κάνει με το φαγητό, γιατί γενικά δεν πιάνουν τα χέρια μου στις χειροτεχνίες. 

14. Κάτι που λείπει.
Δεν ξέρω αν μου λείπει κάτι αυτόν τον καιρό. Ίσως λίγο ακόμα ελεύθερο χρόνο. Να ασχοληθώ λίγο με το σπίτι, να ετοιμάσω κάποια πράγματα και να ηρεμήσω από την παράνοια της δουλειάς.

15. Κάτι που έχω πολύ.
Αγάπη και προσοχή.

16. Σκέψεις γύρω από τον γάμο.
Ένα αναγκαίο κοινωνικό κατασκεύασμα που περισσότερο συνδέει νομικά δυο ανθρώπους παρά συναισθηματικά.

17. Σκέψεις γύρω από την οικογένεια.
Ότι πιο σημαντικό υπάρχει.

Αυτά για τις πρώτες μέρες του Ιούλη.
Να περνάτε και ζείτε όμορφα.


*****



Μην ξεχνάτε το καλοκαιρινό δρώμενο που τρέχει στο άλλο μου μπλογκ
Για όποιον θέλει να συμμετάσχει σε αυτήν την πρό(σ)κληση δημιουργίας μπορεί να μάθει λεπτομέρειες εδώ.




You May Also Like

5 ματιές

  1. Τηλεπάθεια! Σήμερα ξεκίνησα την λίστα σου..!
    Πολύ χαίρομαι που φέτος τον Ιούλιο βρίσκεσαι εκεί που ήθελες..
    Το σύμπαν μπορεί να καθυστερεί λίγο αλλά τελικά ακούει!

    Ευτυχώς που έχω κι εσάς και βλέπω όμορφες παραλίες γιατί φέτος με τόσες υποχρεώσεις
    μόνο ένα μπάνιο κατάφερα να κάνω μέχρι στιγμής..

    Δύο φιλιά στέλνω, το δεύτερο ξέρεις που ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεμιστά!Το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό,ναι!
    Φιλάκια κι από μένα!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα γεμιστά και εγώ τα λατρεύω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπόλικη ξεκούραση και στιγμές χαλάρωσης κι ηρεμίας σου εύχομαι Μαράκι μου!!
    Ευτυχώς που δρόσισε κι αυτές τις μέρες πάντως!!!
    Φιλάκια όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοκαιράκι!!! Πανέμορφες οι λήψεις Μαράκι!!
    Να περνάς πολύ πολύ όμορφα κοπέλα μου!! Φιλάκια!!

    ตารางคะแนน

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ