3ο Δρώμενο Φωτογραφίζειν

by - Μαρτίου 16, 2018

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας. Κάνω κάποιες σκέψεις. Μου έλειψε το blogging και η επικοινωνία μαζί σας. Όλα αυτά τα δρώμενα δημιουργίας. Αυτό το υπέροχο αλισβερίσι που λόγω ενός άλλου υπέροχου θέματος είχα παραμελήσει. Θα προσπαθήσω να είμαι πιο ενεργή, γιατί αυτό είναι κάτι που με γεμίζει, με ευχαριστεί και με ηρεμεί.
Τον τελευταίο καιρό λοιπόν, τώρα πια που μπήκα σε μια σειρά και έχω λίγο περισσότερο ελεύθερο χρόνο, επισκέπτομαι πιο συχνά τα σπιτάκια σας και βλέπω όλο και περισσότερο όμορφες εικόνες και φωτογραφίες. 
Οπότε θέλοντας να ξεκινήσω δυναμικά, μετά από διακοπή σχεδόν ενός χρόνου, το Δρώμενο Φωτογραφίζειν είναι πάλι κοντά σας.

Οι φωτογραφίες μπορούν να κρατήσουν μέσα τους πόνο, αγάπη, χαρά, όλα τα ανθρώπινα συναισθήματα, αλλά πάνω από όλα την ιστορία. Ο τρόπος που μιλάει μια φωτογραφία και σου διηγείται μια ιστορία, μια κατάσταση, είναι μοναδικός.
Το πιο σημαντικό όμως από όλα, η αρχή όλου αυτού του υπέροχου ταξιδιού, είναι να προλάβεις να δεις ή να βρεις την στιγμή. Και αυτό είναι το γοητευτικό στην φωτογραφία. Η στιγμή δεν επαναλαμβάνετε αλλά με την αποτύπωσή της αποκτά αξία. Αξία που δεν θα είχε τόση αν έφευγε έτσι απλά στο παρελθόν.

Το θέμα μας αυτή την φορά θα είναι κάτι αντιπροσωπευτικό αυτής της επιστροφής. 
Συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να ζούμε επί της ουσίας με θέμα:

''Αναγέννηση''
Τίτλος: Ανθίζοντας ξανά..
Αναγεννιόμαστε μέσα από την Άνοιξη, μέσα από κάποια αλλαγή, μέσα από κάτι καινούργιο, αφήνοντας κάτι παλιό, φτιάχνοντας κάτι που δεν μας αρέσει. Αφήστε την φαντασίας να ταξιδέψει αποτυπώστε με ένα κλικ την δική σας ''Αναγέννηση''.

Όροι
  • Από σήμερα μέχρι και την Κυριακή 22/4 στις 8:00 το βράδυ, μπορείτε να στέλνετε την φωτογραφία σας με e-mail σε συνημμένο αρχείο στη διεύθυνση asmhnio@gmail.com
  • Μπορείτε να συμμετέχετε όλοι, είτε είστε bloggers είτε όχι.
  • Στέλνετε μια (1) φωτογραφία.
  • Το μέγεθος της φωτογραφίας καλό θα ήταν να είναι μεγαλύτερο από 1MP.
  • Η φωτογραφία σας θα πρέπει συνοδεύεται από έναν τίτλο (έτσι όπως παραθέτω στο παράδειγμα παραπάνω).
  • Η φωτογραφία σας δεν θα πρέπει να έχει πάνω διακριτικά, λογότυπα ή οτιδήποτε που να υποδηλώνει την ταυτότητα του φωτογράφου προς τους αναγνώστες.
  • Η φωτογραφία σας θα μπορεί να είναι επεξεργασμένη με όποιο τρόπο θέλετε. Η επεξεργασία για μένα δεν αλλοιώνει τη φωτογραφία. Και ανάλογα την επεξεργασία που θα υποστεί μπορεί να σε πάει σε άλλες σκέψεις, σε άλλα μονοπάτια. Άλλωστε η φωτογραφία είναι ένα έργο τέχνης και η τέχνη δεν παρουσιάζει την πραγματικότητα όπως ακριβώς είναι, αλλά όπως την βλέπει ο καλλιτέχνης.
  • Η φωτογραφία σας δεν μπορεί να είναι κολάζ ή συρραφή (panoramic) πολλών φωτογραφιών μαζί.
  • Η φωτογραφία σας εννοείτε ότι θα πρέπει να είναι αποκλειστικά δική σας.
  • Η φωτογραφία σας δεν θα πρέπει να είναι δημοσιευμένη σε blog, ιστοσελίδα ή οπουδήποτε αλλού.
  • Η φωτογραφία σας δεν θα πρέπει να περιέχει πορτρέτα ανθρώπων που να αγνοούν την δημοσίευσή τους.
  • Οι φωτογραφίες σας δεν θα χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε άλλο, πέρα από αυτόν τον διαγωνισμό
  • Την Δευτέρα 23/4 θα αναρτήσω τις φωτογραφίες που θα μου στείλετε και θα γίνει από σας ψηφοφορία για μια εβδομάδα περίπου. Στην ίδια ανάρτηση θα δείτε τους όρους και τον τρόπο ψηφοφορίας. Μετά το πέρας της ψηφοφορίας θα ανακηρύσσω τον νικητή. 
Παρακαλώ πολύ διαβάστε προσεκτικά τους όρους του διαγωνισμού προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μη διστάσετε να ρωτήσετε.

Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλές εμπνεύσεις.


You May Also Like

16 ματιές

  1. Μας έλειψαν τα δρώμενά σου Μαρία μου!!
    Να περιμένουμε και τα ολιγόλεκτα σύντομα;; :)

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήλθες στο ενεργό blogging!Τι καλά, ήλθες και δυναμικά...Ωραίο θέμα. Αν δε συμμετάσχω θα ψηφίσω οπωσδήποτε
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που επανέρχεσαι δυναμικά Μαρία μου! Με χαρά σου δηλώνω συμμετοχή στο Φωτογραφίζειν!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο δρώμενο!!!Πόσο λατρεύω τη φωτογραφία!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια εικόνα χίλιες λέξεις.
    Μας έλειψες Μαρία!
    Αυτή η εποχή είναι η πιο όμορφη κατά τη γνώμη μου.
    Γεμάτη χρώματα και μυρωδιές με την προσμονή του καλοκαιριού...
    Ωραίο δρώμενο την κατάλληλη εποχή!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου χαίρομαι πολύ! Μας είχες λείψει!
    Και το "φωτογραφίζειν" μας είχε λείψει!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι γι αυτή την αναγέννηση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και σε εμάς λείπεις Μαρία μου όμως προτεραιότητα έχει το αγγελούδι σου . Αξίζει να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή μαζί του !! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα
    επειδή κι εγώ έλειπα χρόνια από τη γειτονιά
    ξαναήρτα γιατί μου έλειψαν όλα οτι αφορά το μπλογκ και το δικό μου μπλογκ μου έλειψε , σε καταλαβαίνω πως νοιώθεις
    χάρηκα που επιστρέφει το φωτογραφίζειν
    ωραίο θέμα και ήδη σκέφτηκα και τη φωτογραφία θα στείλω
    εντός των ημερών , θα στείλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω!! Χαίρομαι, μου αρέσει πολύ αυτό το δρώμενο!!!Να είσαι καλά κούκλα μου! Πολλά φιλιά!!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα και καλη επιτυχια και σ αυτο το δρωμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου καλωσόρισες ξανά κοντά μας! Άντε παιδί μου και μας έλειψες! Ενεργητικότητα θέλουμε να έχουμε! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντε με το καλό να εισαι παλι κοντα μας.. Μαρία μου ομως η μητρότητα είναι ενα απο τα ωραιότερα συναισθηματα.. απολαυσε το οσο μπορείς γλυκια μου ειναι η πιο ομορφη απασχόληση ... τα παιδια μεγαλώνουν πολύ γρήγορα και φευγουν και τοτε θα αναπολείς τις στιγμες αυτες...!!
    Χαιρόμαστε που εισαι παλι εδώ.. και θα τα λεμε...ήδη ειχαμε αραιωσει πολύ ..ομως εδώ ειναι ότι εχουμε να πουμε.. και να κανουμε ας κανουμε λοιπον το χομπυ μας..!!
    θα τα πούμε μεσα απο μια φωτογραφια...φιλακια στην κούκλα σου και σε σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, ωραία! Τώρα που απέχω εγώ, γύρισες εσύ! :))
    Άντε μπας και ζεσταθώ και φέρω κι εγώ πίσω το Συμπόσιο! αχαχα!
    Καλή επιτυχία στο Φωτογραφίζειν μας Μαράκι μου!
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, τι ωραία!! Προλαβαίνω!!!
    Καλή επιτυχία Μαράκι μου!!
    Φιλιάααα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε ναι λοιπόν, Μαρία μου, είμαι μέσα!!!!! Περίμενε και τη δική μου φωτογραφία για το δρώμενό σου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ