Νικολέτα Καλένη, μια αφανής καλλιτέχνις.

by - Απριλίου 26, 2016

Την Νικολέτα Καλένη την έχετε γνωρίσει μέσα από τον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχετε επιλέξει τις φωτογραφίες της και την έχετε στέψει νικήτρια. Όπως ας πούμε στον τελευταίο διαγωνισμό με την επιβλητική της φωτογραφία ''Πέτρινος πύργος, θησαυρός της φύσης''.


Η Νικολέτα δεν έχει μπλογκ και γενικά απ΄ότι έχω καταλάβει δεν τα έχει καλά με την τεχνολογία. Και έτσι λοιπόν της ζήτησα να κάνω εγώ για αυτήν μια ανάρτηση, ώστε να την μάθουμε λίγο καλύτερα. Έτσι λοιπόν η Νικολέτα μου έστειλε κάποια πράγματα για τον εαυτό της και μερικές φωτογραφίες από τα έργα της.

**********

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην όμορφη Θεσσαλονίκη και είμαι 46 ετών. Έχω τελειώσει την Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης, αλλά δεν εξασκώ το επάγγελμα. 
Δεν είμαι γνώστρια της τεχνολογίας, δεν έχω facebook, αλλά παρακολουθώ παρόλα αυτά όσα δημοσιεύετε, γιατί έχουμε κοινά ενδιαφέροντα και θαυμάζω όσα φτιάχνετε και γράφετε.
Μου αρέσουν πολλά πράγματα, η ζωγραφική, τα ταξίδια, το διάβασμα, η μαγειρική και οι κατασκευές κάθε είδους.
Σχετικά με την φωτογραφία δεν είμαι φωτογράφος, ούτε έχω παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο. Φωτογραφίζω όσα μου αρέσουν στη φύση και γενικώς γύρω μου.
Έχω κάνει λίγα μαθήματα ζωγραφικής. Κατασκευάζω όσο πιάνουν τα χέρια μου. Δεν μου έχει δείξει κανείς κάτι και τα πάντα προέρχονται από την αγάπη μου για δημιουργία.

**********

Το ταλέντο της στην φωτογραφία το ξέρουμε, να μερικές από τις κατασκευές της.





Και κάποιοι υπέροχοι πίνακές της.







Και οι αγαπημένες της καρέκλες της γιαγιάς της.



Απ΄ότι κατάλαβα η Νικολέτα είναι ένα πολυπράγμων άτομο, μια αφανής καλλιτέχνις, γεμάτη όρεξη για δημιουργία. 
Την ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκε τα έργα της μαζί μας και την μάθαμε περισσότερο μέσα από αυτά.




You May Also Like

10 ματιές

  1. Μαρία μου χαίρομαι πολύ που επιτέλους γνώρισα τη Νικολέτα!
    Έχω θαυμάσει πολλές φορές τις φωτογραφίες της και πραγματικά ήθελα να δω ποια κρύβεται πίσω από τις εκπληκτικές λήψεις!
    Τώρα είδα πως η Νικολέτα έχει πολλά ταλέντα και δεν σου κρύβω πως πολύ θα ήθελα να δημιουργήσει δικό της μπλογκ για να απολαμβάνω την τέχνη της περισσότερο!
    Νικολέτα πολλά συγχαρητήρια για τη νίκη σου την τωρινή, τις παλιότερες, αλλά και για εκείνες που σίγουρα θα έρθουν!
    Καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκπληκτικα αποτελεσματα!
    τεχνη και δημιουργια παντου
    χαρα ζωης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ χαρηκα που μεσα απο σενα γνωρισα τη Νικολετα!
    Αν δεν το ξερεις προσφερεις πολλα μεσα απο το μπλογκ σου και το πεισμα σου για δημιουργια! Ειναι κι αυτο μια επανασταση!
    Καλο Πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρηκα Μαρία μου που μας γνώρισες την Νικολέτα που οι φωτογραφίες της, ειδικά η προηγούμενη συμμετοχή της, είναι υπέροχες. Τώρα βλέπω ότι έχει και άλλα ταλέντα.
    Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι μου πράγματι η φωτογραφία της Νικολέτας είναι μοναδική αλλά ηαι η σκέψη σου εξαιρετική !!Φτιάχνει όμορφα πράγματα και είναι κρίμα να μένει εκτός blogging!! Οπως και αν έχει ευχαριστούμε για την παρουσίαση !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι μου λυπάμαι που έχασα τον διαγωνισμό κι ούτε καν ψήφισα.. Πως το ξέχασα;;;
    Συγχαρητήρια στην Νικολέτα!!! Είναι εκπληκτική η φωτό της και τόσο επιβλητική!! Πως κατάφερε τέτοια λήψη;; Μπράβο της!! Τα έργα της είναι αριστουργήματα!! Ισως θα πρεπε να σκεφτεί να κάνει κάποια στιγμή ένα blog!! Να ναι πάντα καλά και άκρως δημιουργική!!
    Φιλάκια πολλά και στις δυο και καλή Μεγαλοβδομάδα κι από δω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να κάμει μπλογκ και μάλιστα να μην χρονοτριβεί.
    Άκου δεν τα έχει καλά με την τεχνολογία! Να παραδειγματιστεί από τη Ρούλα μας, τη γιαγιά μπλόγκερ! Πρέπει να απολαμβάνουμε όσα κάνει! Είναι πολυτάλαντη και μπράβο της!
    Ίσως το μπλογκ της δώσει ακόμα περισσότερα κίνητρα ( από πείρα το λέω!)
    Πολλά φιλιά και μπράβο στη Νικολέτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνω κ γω να κανει μπλόγκ! Εξαιρετική δημιουργός και οι ληψεις της μοιαζουν σαν επαγγελματικές! Καλές γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στη Νικολέτα ,είναι πολυτάλαντη και όλα της τα έργα είναι εκπληκτικά!Χάρηκα πολύ που μας τα παρουσίασες.Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στην Νικολέτα! Πολύ καλή η φωτογραφία της αλλά και οι πίνακές της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ