Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017

Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ... (Νέο δρώμενο - Δηλώστε συμμετοχή)

Μου έλειψαν πολύ τα δρώμενα. Λόγω προσωπικών μου θεμάτων (ευχάριστων ευτυχώς), πήγαν πίσω όλα. Και το ''Φωτογραφίζειν'' και οι ''25 λέξεις''. Οπότε είπα να μην αναβληθούν και οι Καρτ Ποστάλ που τόσο σας άρεσαν πέρσι. 

Η ιδέα δεν είναι δική μου. Υπάρχει στο κόσμο του διαδικτύου καιρό. Ονομάζεται Postcrossing και βασίζεται στην διαδικασία ανταλλαγής καρτ ποστάλ. Εμείς θα την πούμε ''Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ...''. Πιο ελληνικό και όμορφο. 

Λόγω του ότι όπως ξέρετε λατρεύω την φωτογραφία, έτσι λοιπόν λατρεύω και τις καρτ ποστάλ. Είναι ένα όμορφο ενθύμιο που μπορείς να πάρεις από μέρη που έχεις επισκεφτεί, αλλά και ένα όμορφο γράμμα που μπορείς να στείλεις σε κάποιον που αγαπάς.

Έτσι λοιπόν σκέφτηκα πως θα ήταν υπέροχη μια καλοκαιρινή ανταλλαγή καρτ ποστάλ. Η διαδικασία είναι λίγο πολύ γνωστή. Όπως κάνουμε την χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή. 
  • Μου στέλνετε την διεύθυνσή σας όσοι bloggers θέλετε να συμμετέχετε με email μέχρι τις 8/7. Μπορούν να συμμετέχουν και φίλοι από την Κύπρο. 
  • Στις 9/7 μετά από κλήρωση θα οριστεί στον καθένα μας από ένα μυστικό ταίρι στο όποιο θα αποστείλουμε την καρτ ποστάλ της επιλογής μας. Θα ενημερώσω τον καθένα σας με email για το ποιος θα είναι ο δικός του παραλήπτης, ο οποίος φυσικά δεν θα ξέρει τον αποστολέα.  Οι αποστολείς θα πρέπει να στείλουν τις καρτ ποστάλ τους μέχρι 20 Σεπτέμβρη και οι παραλήπτες να κάνουν μια ανάρτηση για την άφιξη της κάρτας τους.
  • Έτσι λοιπόν αφού τελειώσετε τα καλοκαιρινά ταξίδια, γεμίσετε εικόνες και στιγμές, διαλέξετε την καρτ ποστάλ που θα στείλετε, το τι θα γράψετε, ποιο μέρος θα έχει σαν εικόνα (δεν είναι ανάγκη να είναι από τον τόπο σας, μπορεί να είναι από κάποιον αγαπημένο προορισμό) ή ακόμα και να φτιάξετε μια χειροποίητη αν πιάνουν τα χέρια σας. Μαζί θα μπορούσατε να στείλετε και κάποιο αναμνηστικό δωράκι ή ότι άλλο θέλετε. (Δείτε εδώ τις περσινές αποστολές για να κατατοπιστείτε για τον τρόπο αποστολής.)
Με αυτόν τον τρόπο θα ταξιδέψουμε σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, ακόμα και στο εξωτερικό και θα γνωρίσουμε μέρη που ίσως δεν γνωρίζουμε καν.

Ξεκινάτε λοιπόν να στέλνετε τις διευθύνσεις σας στο email asmhnio@gmail.com
Καλό μας ταξίδι!




13 σχόλια:

  1. Δηλώνω συμμετοχή!!!όπως και πέρυσι μου αρέσει αυτό το δρώμενο!και πολύ χαίρομαι που θα ξαναγίνει.Να είσαι καλά Μαρία ,χαίρομαι για τα ευχάριστα ,ότι κιαν είναι αυτά ,καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επέστρεψα ,για να σου πω, πως σήμερα έκανα μια σύνθεση καλοκαιρινή με τα ψαράκια που μου είχε στείλει η Ελενα Βλάχου πέρυσι !!θα σας τη δείξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έπιασα!!! χαίρομαι που τα ψαράκια μου βρήκαν τη θέση τους!!!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου δηλώνω κι Εγώ συμμετοχή εννοείται! Το χάρηκα πάρα πολύ το περσινό! Ευχαριστούμε πολύ που μας ..τσιγκλάς Καλοκαιριάτικα!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία που περασαμε περσυ!
    Φετος λείπω σεζόν, οποτε δυστυχως θα απέχω!
    Περιμενω ομως τις αναρτησεις των συμμετεχόντων!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου, είμαι πάντα εδώ και στηρίζω κάθε προσπάθεια, οπότε με υπολογίζεις ! :)
    Εύχομαι να είσαι καλά κι όλα να εξελίσσονται ομαλά :)))
    Καλά να περνάς καρδούλα μου :)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν συμμετείχα πέρσυ γιατί είχα κατεβάσει ρολλά στο blog αλλά φέτος θα θελα να συμμετέχω!! Ωραία η ιδέα σου Μαράκι μου!! Φιλάκια πολλά και να προσέχεις τώρα με τον καύσωνα να μην κουράζεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι κορίτσια μου!
    Μην ξεχάσετε να μου στείλετε τις διευθύνσεις σας.
    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου είμαι μέσα κι ευτυχώς έχεις βάλει μεγάλο περιθώριο, γιατί τώρα δα τίποτα δε θα κατάφερνα να στείλω...αλλά ας είμαι αισιόδοξη πως θα τα καταφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου παρούσα και εγώ. Μου άρεσε πέρσι η όλη διαδικασία οπότε γιατί όχι και φέτος.
    Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή και χαίρομαι τόσο πολύ που επαναλαμβάνεται το δρώμενο! Μου άρεσε πολύ την προηγούμενη χρονιά η όλη διαδικασία και ομολογώ ότι τη διασκέδασα! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, γεμάτο με υπέροχες στιγμές, όπου κι αν βρεθείς, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο κι εγώ θέλω! Είμαι όμως ξεχασιάρα και θα πρέπει να μου το υπενθυμίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω να λάβω και εγώ μέρος και σου έστειλα την διευθυνσή μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα